Eski9 yaptım bakalım nasıl olacak . Teşekkür ederim ❤️
Selin1234 bizim normal ineği olan insanlar 🤭 mayayı da komsumdan aldım 🤗
2minika anladim canım
Activia yoğurt ile yapıyorum sünme olmuyor
gamzes-26 onu duymuştum . Yaptım artık yine sunerse bide activia alıp denerim 🤗
Norveckizi ben sarmıyorum bana ise cevap :) fırında mayalıyorum ben