2minika mayadan olduğunu düşünüyorum hep mayalarım maya eski ya da çok sıcaksa sünme yapabiliyor. Gıda termometresi ile mayalıyorum ısı konusunda şaşma olmuyor ama maya eski ya da uygun değilse sünüyor. Mesela aynı sütü hem ben hem kayınvalidem mayaladı ama ikimiz aynı mayadan mayaladık ikimizin de sündü