oykumoms Hellomoto yemek de çok önemli tabi yaa gece yemeği özellikle yiyip yatıyorsun ya en çok o siniyor insana başka bişey değil yani. spora giderken almıştım biraz o da çok değil
Hellomoto oykumoms spora giderken öğretmen bana gece beslen demişti hamileyken gece saat 2 3 ta kalkıp yemek yiyordum
oykumoms Hellomoto evet spora giderken bnde 57 kilo civarındaydım spor hocam 62 ye kadar çıkabilirisn demişti 😄
guzelbebegimmmm oykumoms ay ben kilo alamayanlara şaşıyorum vallahi. Nefes alsam gram olarak artıyorum 😢
oykumoms guzelbebegimmmm artık genetik mi yoksa vücut yapısıyla mı kaynaklı bilmiyorum kardeşimde öyle kilo alıyorum diye hiçbişey yemez.
guzelbebegimmmm oykumoms doysanız bile üstüne yemeye çalışın mideniz büyüsün. Eskiden 50 kiloydum yiyemiyordum şimdi duramıyorum🥲