oykumoms eskiden olsa hiç takilmazdım kendimi bildim bileli 47 48 kg idim çünkü. Yapım bu alamıyorum hiç yemem iyi olmasına rağmen. Ama yuzden de verdigim icin bu aralar fazla takiliyorum gözüme hoş gelmiyor çünkü eskiden en azından yanaklarim biraz olsun dolgun duruyomus şimdi o da yok🤦♀️😥😅 doktora da gittim kaç kere metabolizma hızlıymış. Geçenlerde de dahiliyeye gittim demir kan b12 magnezyum hepsi dusük cikti 3 ay ilaclari kullandim en azindan degerler kendine gelmis kilom hala ayni ama malesef😅 46lardayim