Firdevsibici ben geçen sene kızım doğmadan almıştım, 260 tl ydi yanlış hatırlamıyorsam. Ayıcık pek ilgisini çekmedi, amaç uyku arkadaşıysa uyku arkadaşı filan olamadı. Ama içindeki beyaz gürültü cihazını hala kullanıyoruz, şu an bile pışpışı açık mesrla kısım uyurken. Yine de 560 tl gibi bir fiyata değmez kesinlikle.
Uyku arkadaşı için daha ufak, kavrayabileceği bir şey daha iyi olur bence. Bir de zaten her çocuk uyku arkadaşı sevmiyor bence. Kızıma ne kadar denediysem olmadı, benim parmağımı tutmayı tercih ediyor.