Firdevsibici ben ilk 3 ay onun dışında hiç bir şeyle uyutamıyordum, bebeğim 6 aylık şuan çat pat çok uyutmakta zorlanırsam kullanıyorum, gerçekten çok güzel bir uyku arkadaşı fakat tamamen çıkardığı seslere veriyorsunuz o ücreti, değer mi bence değmez. Ben son serisini almıştım , 280 gibi bir rakama . Asla 600 lük birşey değil , tabi ki bu eleştiriye açık bir konu :)