BGTB20
İnansın burası çok ayrı bir mecra. Bir cümleyi en ince ayrıntısına kadar yazmanız lazım.
Beni yanlış anlamayın.
Dün anne post açtı bebeği düşmüş 70 cm lik yerden ve buraya yazmış beklemeye almış. Ne olmuş yazanlar bir şey olmaz takip et kusma uyuma uyutma filan derken bebeğin kafasında kırık oluşmuş. Ve beyin kanamasında geçire bilirdi anne pişman bir şekilde yazdı asla bekleme yapmayın dinlemeyin diye.
Yazıyorlar erkek bebek geç konuşur, kızdan ne farkı var cinsiyet mi giriyor mesela. Gelişim kız erkek farklı evet ama konuşması, yürümesi, hareketi asla ayrılmaz.
Sadece küçük bir cümle nerelere gidiyor. 💐