Anksiyete birden gelen ölüm korkusu sürekli bebeğime bişeymi olcak ya ölümcül birşey olursa ya ben ölürsem hayattan nefret ediyorum herşeyi sorguluyorum sonra atak geçince tövbe ediyorum sağlıklo bebeğim olduğu için ben sağlıklı olduğum için bebeğime yetebildiğüm için aç açıkta olmadığım için tövbe ediyorum af diliyorum sonra yine atak geliyo yine başa sarıyo çok zor