Bukii ilk dogdugunda bnde oyleydım canım bnmde aılem yok yanımda sürekli internetten bırseyler arastırıyodum ınternette de basım agrıyo yaZsan beynınde tümör var dıe cıkıyo😀 kafayı yıyecektım az daha bıraktım bnde akısına gecelerı alarm kurup nefesını dınlıyodum hep ama zamanla alısıyo ınsan anneliğe ben bide calısıyorum ev iş cocuk derken bazen kendımı unutuyorum artık