Kizlar bebegim 2 aylik oldu bugun 2 haftaya kadar 2 saatte bir 30 cc mama veriyorduk hic kusmuyordu bebegim ama doktor 30 cc az 50 60 45 cc arasi verin dedi oyle vermeye basladik kusmasi artti resmen. Acaba fazlami geliyor reflü mu oldu bebegimde😓 az oncede mamayi verirken agzindan gero getirdi ve yutarken hava sesleri geliyor boyle reflulugi benegi olan varsa yazsin Allah rizasi icin tikaniklik olur mi bebegimde google yazdığımda hic iyi seyler yazmiyor reflu ile ilgili ya nolur yazin bana nasil beslicemi sasirdim ya nefessiz kalmaz dimi uykusunda filan kafiyi yicem ya