Benim pek lekem yok, 15 günde bir banyoda yüzüme ruşur taşı ile peling yaparim cildi pürüzsüzleşturiyor ve cilt tonunu dengeliyor gibime geliyor, bu arada trendyoldan alma güvendiğin bir aktardan al, kız kardeşim trendyoldan almıştı onu kullandığım da yüzüm şişmişti, sonra aktarda orjinal buldum oradan alıyorum.