ppzeynep Minnakleya Ben 5 gün kullanıp bıraktım yaklaşık 2 ay önce. Hala duruyor, süt kalıntısıymış. Bebeğimi rahatsız eden bir durum yok.
ppzeynep haydinyildiz 3.ayımız bitti, hala aynı. Ne ilerledi ne azaldı. Hiç karışmıyorum. Bebeğimin keyfi de gayet yerinde.😊
haydinyildiz ppzeynep cocugumun bosuna canini yaktim silecem diye ya buyuk ihtimal bizimki de sut kalintisi 🙁🙁🙁
haydinyildiz Masalikra1 ya ayni her verdigimde midesi bulaniyo kusuyo. Karbonat olayi da ayni parmagimi sokamiuorum zaten de öğürüyo🙁
haydinyildiz ppzeynep 1,5 aylik. Oyle yayilma yok dilinin ustu beyaz sadece. Beni tek suphelendiren meme ucumda cok nadir olarak sizi olmasi ama beyazlama da yok mememde anlamadim😕
ppzeynep Minnakleya Sizinki gerçekten pamukçukmuş o halde. Biz boş yere kullanmış olduk. Doktorlar beyaz rengi görünce direkt pamukçuk deyiveriyor. Öyle değilmiş.
ppzeynep haydinyildiz Tam o ayda benim de meme ucum sızlamıştı işte, o yüzden ilacı kullandım ama zannersem bebeğim memeyi yanlış tuttuğu için o ara meme ucum sızladı.
haydinyildiz ppzeynep demekki bazen oule oluyo. Asiri pimpirikli bi insan oldum ya kakasini inceliyorum surekli gozleri capakli ona canimi sıkıyorum ay ne zor annelik 😢 ama tabiki harika bisey orasi ayri🥲
Minnakleya @“ppzeynep”#p23263568evet süt lekesini de pamukcukla karistirabiliyorlar bazen. Benim kızımın dudakları bile beyazlasmisti
sagopakajmerap ppzeynep hiç bir işe yaramadı..karbonatlı suyla bezle birlikte sil ağzını günde 4 5 kere geçiyor
ppzeynep sagopakajmerap 2 ay önce açmıştım bu başlığı. Bizimki süt kalıntısıymış. Hala devam ediyor ve bebeğime bir zararı yokmuş. Teşekkür ederim.😊