Norveckizi Beyzakalan postları kurcalayin görürsünüz Düzgün doktorlara sorarsanız görürsünüz Eczacınıza sorarsanız da görürsünüz gaz damlası olmadigini
Meltemsygnc Moomsss evet kullandım buzdolabında saklanıyor ve kesinlikle düzenli saatli kullanmak gerekiyor .
Arden_ tiredmom_ normalde günde iki defa 20 damla verilebilir dendi eczaneden ama ben 10 damla veriyodum yetiyordu çoğu zaman rahatlamadığı zamanlarda sabah 10 akşam 10 veriyodum
Arzu7439 Moomsss aslında gaz damlası değil bağırsak düzenleyici olarak geçiyor. Kaka yapması içinde faydalı yani.Ben yanında gaz damlası olarak sap simlplex kullanıyorum. İkisi beraber daha iyi sonuç alıyorum.
Fa_tos1453 Minikken biz de kullandık sürekli uyanıyor sancidan uyuyamiyordu tuvaletini 4 5 gün yapmadığı olmaya başlamıştı bize iyi geldi şükür