Moomsss Biz bebeğim 1 haftalıkken doktor tavsiyesi ile Bigaia kullanmaya başladık. D vitaminli versiyonu bizimki ve çok rahat geldik neredeyse 1 yaşında hiç sindirim ya da gaz problemi yaşamadık. Hala düzenli kullanıyoruz, doktorumuz kes diyene kadar kesmeyi düşünmüyorum.