Aras_mehtap42 bizde 8 ay 18 günlüğüz emeklemiyır ama sürünerek heryere gidiyor, koltuktan tutunarak kalkamıyo ama beşikte ayağa kalkıyor ve her dk beni tutun yürüyüm istiyo. Kendi kendine kalkamadığı için yakın zamanda yürüyeceğini sanmıyorum. Şuan bile çok yorucuysa erken yürüse canımı çıkarır herlde bırakın geç yürüsün sağlığı yerinde ise sıkıntı yapma