Aras_mehtap42 7 eylül doğumlu oğlum benimde, tek elinle tutunca yürümeye 11 aylıkken başladı öncesinde korkuyordu. Doğduğundan beri tedirgin bi çocuk zaten her şeyinde öyle. Hala yürüme girişimi yok ayakta da durmaz yeni yeni dizlerinin üzerinde durmaya başladı bu aralar. Bende merakla bekliyorum, illa yürüyecek ama çok bunaltıyor parkta, sokakta vs çocukların peşinden ilgisini çeken şeylerin peşinden gitmek istiyor gitmezse ağlıyor biz sürekli taşımak zorunda kalıyoruz yara yürütmek zor oluyor.