myemye_12 @Brcnnnnn 15 dk emiyo 17 günlük ben doymuyo mu acaba diye sürekli kendi kendime deet ediyordum da herkesin ki oyleymis sevindim ama 2 saate bir veya 3 saate bir emiyo az değil mi ya
hhacerozer myemye_12 üç saate çıkarma benim şuan 24 günlük üç saate çıkarmıştım sütüm azaldı sonra geri iki saate döndürdüm ben genelde bi saate yakın emziriyorum emerken çenesini destekle elinle o zaman emmeye devam ediyo genelde yada ayağını gıdıkla zaten iyice doyarsa kendini çeker veya emmek isterse meme arar
aysenur_belis Brcnnnnn biz 5 gunluguz 10-15 dakika emzir doyar dediler hemşireler yoksa seni emzik olarak kullanır dediler
Y6_ aysenur_belis Bn yeni doğduğunda 2 saatte bir emzirirdim uyurdu o seni emzik olarak kullanacaksa her halükarda kullanır biz öyleyiz çünkü uyumak için bni kullanıyor sürekli meme ağzında olsun istiyor oysa hiç alıştırmadım emzirdim yatağa yatırdım şimdi 2 aylık hala aynı
Busra986532 Mrymboz 21 günlük yarım saat 1 saat emiyor ama gün içindede yarım saat filan durup tekrar aynı şekilde uzun uzun emiyor. Bir günü diğer günü tutmıyor. Geceleri uykuyla geçtiği içinde 10 - 15 dk max emiyor 2-3 saate bir
Busrasemih Selaam kızlar yeni doğum yaptığım için benim minnak emmekte zorluk çekiyor sanırım yeni doğan bebeklerde olabiliyormuş sağıp veriyorum çok şükür kilo alımı da güzel ama benim gibi olan varmı tek korkum ya hiç emmek istemezse
Gezginkisisi Busrasemih merhaba. Biberonla vermeyin sağdığınız sütü. Parmak ve enjektör ile verin. Biberonun akışına alışırlarsa meme emmek istemezlermiş.
gizemlili Busrasemih memeye döndürmeye çalışın.Karanlıkta emzirin , dolaşarak emzirn , silikon uç kullanın geçici,sağım da yapın. Süt üretimini asıl tetikleyen bebek çünkü. Onun tükürüğü, nefesi.
sgok Busrasemih benim de oyle meme reddi olmaz diyorlar ama bilmiyorum yine memeyle destekliyorum doymasa bile ağzına aldırıyorum memeyi
Dfne1 Busrasemih biberonla verme sağdığın sütü birde kadın doğum hastanelerinin yada doğum yaptığın hastanenin emzirme danışmanıyla görüş mutlaka
BeyzaMertAslan Gezginkisisi philips aventin anne memesine uyumlu biberonu var onla verince bırakmıyo en azından benim bebeğim bırakmadı
gizemlili Norveckizi emmede problem var muhtemelen yara olmaması lazım. Areolayı değil de sadece meme ucunu emiyor olabilir.
sgok Brcnnnnn benim bebeğim 25 günlük 15-20 dk emiyor(arada yoruluyor prematüre oldugu icin) bir meme emiyor bırakıyor. Doymuyor sanıp sağıp içiyorum
Mrveaaa Noriye aynen öyle eskiden 3saatte bir uyanırdı şimdi 1-2saatte bşr kalkıyor.ama şunu anladım her uyandığında hemen emzirmemeli başka sıkıntısı da olabılır en son çare emzirmeli gece uyanınca.
Noriye Mrveaaa gece Ben direk veriyorum cunku aciktigi icin kalkiyor 😂 ama emmezse gazi VARDIR diye mudahele ediyorum
Busrasemih Busrasemih sgok doğum yaptığımda o kadar çok karışan oldu ki çocuğama memeyi vermek isterken biberonda buldum kendimi zorlama şansı bile vermediler şimdi savaşıyorum resmen 😔
miraculous_22 Brcnnnnn bebeğim 19 günlük bazen ben gogusumden ayırmasam 30 dk buluyor göğsümde uyumak istiyor özellikle 3 4 gündür durum böyle bizde
Kivircikmom miraculous_22 bizde 19 günlük olduk ve emme saatimiz 3-4 saati buluyor memeden ayırınca da ağlamaya başlıyor uyumuyor ancak o kadar saat emmenin üstüne mama verirsek uyuyor sütümü yutuyor görüyorum da takip ediyorum memelerimde yumuşuyor ama neden böyle oluyor anlamıyorum her yerim ağrıyor yoruluyorum
Bsracbn Özellikle yeni dogan döneminde bebek yarim saat emer. Ama büyüdükçe bu süre azalır. Bebek 1 saat memede kalıyorsa açtır. Süt azdır.
Norveckizi Dfne1 neden? Benim çocuğum 12 gün sagdigim sütü biberonla emdi yoğun bakımda yattığı için. Yanında ben yoktum malum yoğun bakım. Eve çıktığımızda meme emmesinde bı problem yaşamadık biberon mememden sogutmadi çocuğu
gizemlili Norveckizi lansinohun göğüs ucu kremini kullanabilirsin yatmadan yumuşakça masaj yapıp o ilk haftalarda aorunnyaşadığımda iyi gelmişti gümüş kapak kullananlar da var.
Gezginanne35 Norveckizi benim bebeğim biberondan meme reddi yaşadı ve 1 buçuk aylıktan beri meme reddi yaşıyorum. Artık bende pes ettim ve sütümü sağarak veriyorum. Her çocuk biberondan meme reddi yaşayacak diye birşey yok ama çok olası bir durum
Mrv0012018 Busrasemih benim de bebeğim 15 günlük emme de güçlük çektim çok emzik vermiyordum. Doktor emzik verin emmeyi öğrensin dedi gerçekten de emzik verince memeyi emmeyi de öğrendi sizde deneyin