Selin1234 Miniss benim enson hamile kalmam da hap+prezervatif ile oldu büyük şok yaşadım öğrenince çünkü hiç hapı bırakmadım yanliz doktorum değiştir do ve o ay hamile kaldım iyikide kalmışım ilk basta alışır ken zorlandım bu fikre ama çok güzel oldu