Kdkdkkdk ilk alışıncaya kadar biraz zorluklar yaşıyorsun daha sonra rabbim yardim ediyor yardımcı olacak biriside varsa şayet daha kolay atlatırsın emin ol benim iki kizim arasında 14 ay var ilk kızım 5 aylık ken hamile kalmışım im ben yardımcın yoktu hep kendi başıma baktım ever zorlukları oldu ama güzelliklerine oldu şuan biri 8 diğeri 7 yaşında oldu bile