Aysegul3418 Kumruu arkadaşlar toplu cevap olsun bu ılk kızımın adı miray esım koydu bunu ben verıcegım oyuzden karar veremedim dusuncelerınız ıcın teşekkür ederim bakalım nasıp dıyelım