KBC ben de strese bağlıyorum. Aşırı stresliyim hep öyleydim üzerine bir de lohusalık derken iş çığrından çıktı. Bir akşam anneme dedim ki uyuyacağım mama ver. O sabah uyandığımda göğüslerim taşıyordu. Uyku gerçekten süte birebir. Ama maalesef emzirme için saat başı kalkıyorum uyku muyku yok. E sütte yok 🤷🏻♀️ Bilmiyorum ne yapacağız. Mamaya karşı değilim ama insanların şu saçma sapan aaa emmedi mi 1 Ay mı emdi lafları beni delirtecek eminim.