Merhabalar, bebeğim 26 günlük. Sütüm çok fazla değil herkes gayet var diyor ama maalesef beni ve bebeğimi bence tatmin etmiyor. Evet çok küçük olduğu İçin sürekli emmek istemesi normal ama her emmek istediğinde ağlaması aç olduğunu gösterir diye yorumluyorum. İlk haftalar günde 5-6 kez mama takviyesi veriyordum sonra azalttım 10. Gününden sonra günde 2 ye düşürdüm bazen hiç vermiyorum. İki gündür sütümün az olduğunu farkediyorum bebek doymuyor. Mama takviyesinde de 1 ölçek sadece bir saat idare ediyor. Bu normal mi? Sanki 3 ölçek versem içecek gibi. Ölçeğini arttırmamda bir sakınca olur mu?