smile_baby1 2 kez sezaryan doğum yaptım hemde üst üste cocuklarımın arasında 1 yaş var iki doğumumdada doktorum yaramı kapatmadı duş gir cık dedi hatta saglık ocagına pansumana gittim orda hemşire kapatalım dedi doktorum kapatdırma pansumanda yaptırdıgında dedi dedim hemsirede en güzelini demiş falan dedi yani telaş yapma bence demek ki bişey olmuyor 😂 en azından ben hiç sıkıntı yasamadım 😊