smile_baby1 5 gün önce sezaryen oldum. Bugün duşa girdim ama bant ıslandı streç film ile sarmama rağmen. Şimdi evde bant yok. Eşim almamış ne yapmalıyım? Bana krem verdi sürdüm ama yara açıkta kaldı? Korkuyorum tekrar hastaneye mi gidelim?
Asyakus123 smile_baby1 sezeryanda ben hiç kapatıp gezmedim canım doktor duşta bile kapatma öyle yıkan dedi
Rumeysayenerkurt smile_baby1 sanırım söylememişler hastanede taktıkları sargıyı çıkarınca yerine tekrar sargı sarmaya gerek yok, sadece kurulamanız yeterli. Geçmiş olsun bol bol hareket edin ağrılarınız en kısa zamanda geçer 🌸
RedFlower_ smile_baby1 ben hiç bant kullanmadim banyo da sadece oda İlk gün banyosu geri Kalanda açıktı ve çabuk iyilesti bir haftada kapkandi yaram
PeekaBoo_ smile_baby1 bana doktorum yarayı açık bırakmamı söylemişti sadece ilk bir kaç gün gazlı bez koydum ama bant falan hiç yapıştırmadım doktorum öyle söylemişti çünkü. Duş alırken de yaram açık şekilde ayakta duş aldım ve çıkınca hemen yara yerini iyice kuruladım hiç bir sorun olmadı. Ama özellikle belirteyim bana doktorum bu şekilde söyledi onun için öyle yaptım sizin doktorunuz su değmesin dediyse bilemem
Meovvmeovv smile_baby1 endişe etmeyin benim ikinci gün ıslatıp kaldırdılar duşa soktular bir daha banta gerek yok orayı nemli ıslak tutmayın yeter ki mantar olmasın travzol kullanmayı ihmal etmeyin geçmiş olsun:)
Melekanne91 smile_baby1 hastanedeki bant cikinca birdaha bant takmayin.madacasol krem surun cok guzel toparliyor koku yapmaz yaran iyilesir.eti besler.kuru tutun yeterli kapatmayin iyilesmez yoksa
mirzaali14 smile_baby1 bana su geçirmez sargı yapıldı eve geldiğim gün duş aldım kurutma makinası ile yinre de kurutum kurutma makinası kullan ve bence 5 gün olmuş bişey olmaz
FHKK smile_baby1 bişey sarma gerek yok canım duşunu al çıkınca saç kurutma makinesi ile uzaktan kurut.
Sibel3455 smile_baby1 su geçirmez bant yapıştırmadılar mı ben onunla duş aldım hastaneden çıktıktan sonra, daha sonra açtım duş aldım krem sürdüm Bi sıkıntı olmadı çok şükür
blue5 smile_baby1 o banti 2. Gun cikarmistim doktor öyle söyledi sonrada bansiz girdim dusa hergun. Sadece banyodan sonra nazikce kurulayin.
smile_baby1 Hepinize çok teşekkür ediyorum hanimlar. Bende esime neden almadin diye ağlıyordum . Panik oldum
Tazeanne0134 smile_baby1 canım ilk doğumum da 1 gün durdu sonra hep açık kaldı 2.de de perşembe günü doğum yaptım p.tesi miydi neydi kendisi çıkardı drun bişe olmaz korkma ama olabildiğince ayakta yap enfeksiyon riskine karşı ben bi yerde öyle okumuştum
Busragokceberra smile_baby1 Eve gelir gelmez duş aldım doktorum alabilirsin dedi sudan etkilenmeyen bant bir anda şişti ve çıktı çok korktum zaten lohusayim hemen doktora aradım açık kalsın önemli değil zaten 1 hafta sonra çıkaracaktır sadece temizliğine dikkat et dedi çok içine sinmezse eczane satılıyor alabilirsin dedi bende almadım hiçbir şey olmadı çok şükür
Hafizekybs Kizlar konu ile alakasız ama bende sezeryan doğum yaptım 2.5 ay olcak ama.benim kanamam var ara ara kesiliyo devam ediyo şuan adet oluyor gibi çok kanamam var neden acaba