Sehnurr aynen öyle artık manyak oldum otizm mi diye düşünmekten 9 aylık kızım var ismine bakar nesneleri takip eder cee-e yaparım Güler kucak sever , ama herşeyi geç gelişiyor oturma ve dönmesi biraz geç oldu sırf bu yüzden acaba gelişim geriliği var otizm mi acaba diye diye kafayı kırdım kocam manyak muhamelesi yapıyor artık