Sehnurr ya sonuna kadar katılıyorum, okumayayim diyorum ama yine girip okuyorum her defasında acaba mi diyorum. Benim oğlumda heyecanlanınca mesela o odadayken ben ya da babası odaya girelim hemen onu alalım diye heyecanlanıp kollarını çırpar ellerini ayaklarını oynatır hızlı hızlı falan, çocuğum bunu heyecanlanınca yapıyor biliyorum ama burda bazı otizm postlarında el çarpıyor kol çırpıyor sizce otizm mi yazıyorlar, aklıma giriyor benim de. Benim oğlum daha 9 aylık ve aşırı hareketli sürekli ellerimizi tutup yürümek istiyor öyle kucağıma alayım sarılayım öpüp koklayayim yapmak mümkün değil durduğu yerde durmuyor, geçen biri yazmış oğlum çok hareketli acaba otizm mi diye şimdi gel de endişelenme yani. Daha bir sürü şey o kadar aklıma girip kafamı karıştırıyor ki gerçekten bazen kendi kendime offf saçmalama ya diyip duruyorum Yani.