Defne_m O1Anne hiç kafana takma bebeğin emdikçe çoğalır azsa da. Zaten kontrollerinde kilo alımı normalin altında olursa doktor yönlendirme yapar. Bol su iç süt yapıcı şeyler tüketmeye çalış. Ayrıca her bünye bir değil illa akması taşması gerekmiyor bu kaynanalar zaten her şeye bi laf
Manolyamm0 O1Anne bana da öyle diyodu artk bebeğim iki aylık bile yetmediğini düşünüyorum onun yüzünden gayet de güzel yetiyor 😂 yetmezse sürekli ağlar emmek istemez mama verebilirsin ya da sütünü arttıran şeyler dene yeşillik bulgur rezene ayran gibi
gy1417 O1Anne bana O1Anne 10 günde tabiki gitmez karın. Korseyi bende bi kaç kez taktım sonra okudumki önermeyenlerde varmış benim de annem çok üstüme geliyodu kızım 5 aylık. O zamanları hatırladıkça içim sızlıyor güzelce söyleyin böyle şeyleri duymak istemediğinizi.
HsynKbra O1Anne takmayın kaynananızı kafaya taktıkça zaten sütünüz az olur stres yorgunluk üzüntü gibi şeyler çok etkili. Sütün olmasını istiyorsan rahat ol huzurlu ol
Mehtap-37 Bana sezeryandan sonra bi saat geçti sütün yok dediler 😁 strese girdim sen sakın girme bi hatfa sütüm gelmedi bebek aç diye biberonla verdim şimdi memeyi reddediyor sadece mama veriyorum keşke hiç stres yapma aldım ama lohusa depresyonuna girdim ben
Kuzus1 O1Anne hayır tabisi dökülmesi gerekmiyor süt kanalları her zaman sütle doludur sütü bebek emdikçe çeker ve doyar cahil kaynanana bakma ben de ebeye öyle demiştim bana hiç alakası yok demişti emzirdikçe gelir