Nurabukan19 O1Anne kiz daha 10 gunluksun tabi fosur fosur akmiycak😊 biz 50 gunluk olduk hala akmiyor ama masallah doyuyor cocugum🤗 altindan aldigim bezin hatti hesabi yok. Gecen kaynanamla doktora goturduk doktor masallah cok guzel kilo almis dedi, bende dalga gectim kaynanamla hani sutum azdi hani doymuyordu diye😂 simdi hicbisey diyemiyor… Yani diycegim o ki kimseye kulak asma hele birde lohusa piskolojisi berbat.. tika kulaklarini bosver doymuyorsa da benim bebegim de gec.. 🤗 saglikla büyüsün bebişler 🥰
O1Anne Nurabukan19 lohusa depresyonuda ayrı dert bide insanların lafını çekemicem çok haklısın takmamak lazım😃👍
masalbebegimmm kahveseftali bebeğim 1.5 aylık meme reddi olmadı hiç önce emziriyorum sonra mama biberonla ilerdede olmaz inşallah
BrcBthn Canım senin kaynananın sütü az bence … Gerzek gerzek konuşmuş cahil … Lohusalardan şu pislik kalplerini bi uzak tutsa bu çok bilmisler… Canım bak senin göğüsünden sütler süzülmesede yavrun gününe ayına göre kilo gelişimini tamamliyorsa no problem bunu zaten doktor kontrolünde doktorun söyleyecek velevki sütün yok yetmiyor mama vereceksin oda no problem SEN YİNE O MİS KOKULU YAVRUNUN ANNESİSİN MAMA DA VERSEN SÜT DE VERSEN SEN YAVRUN İÇİN DUNYANİN EN MUKEMMEL ANNESİSİN tıka kulaklarını kimseyi dinleme.. senin sütün yavruna yeter de elaleme yetmez.. ilk 2 buçuk ay sağıp biberonda verdim çok zordu yoğun bakım da biberona alışmıştı ama inat ettim memeye alistirdim 34 ay emzirdim yeni sonlandırdık.. sütün fışkırırsa birazda kaynanana Verde doysun😁 ay sinirim bozuldu 😁
rua_da_senhora_das_verdades O1Anne Kaynananızdan uzak durun bir süre. Sütünüzün olmadığını düşünürseniz sütünüz olmaz. Her kadının meme yapısı bir değildir. Sütün akması meme ucu kaslarıyla alakalıdır. Öncelikle sütünüzün artması için bol bol emzirin,moraliniz yüksek olsun. Önce siz inanın. Yeterince dinlenin. Bebeğiniz uyuduğunda iş yapmak yerine bebeğinizle uyuyun. Beslenmenize dikkat edin. Özellikle protein ağırlıklı beslenin. Güzel kilo alır bebeğiniz. Ve emzirme danışmanlarını takip edin. Postları size yardımcı olacaktır. Ten temasını da unutmayın.
rua_da_senhora_das_verdades O1Anne asli.emzirmedanismani var ınstagramda. Vakit buldukça facebook taki grubundan ücretsiz yardımcı oluyormuş. Emzirmepsikologu diye bir sayfa var yine ve emzirmedanismani diye. Güzel postları var. Emzirin gitsin gerisi gelir 😌 Birde onlyherstroy diye bir sayfa var. Bu sayfada kadınların hayat hikayleri yer alıyor. En son ki hikâyede bir kadın bir bebeği evlatlık ediniyor. Ve kendisinin hiç çocuğu olmadığı halde aldığı bebeği alıp emziriyor. Sütüde gelmiş. Zaten araştırmalarda bu yönde. Yanı her kadın beslenmesine uykusuna vs dikkat eder bebeğiyle güzel ten teması yaparsa,sütü olur diye düşünüyorum ben. Kendinize inanın.
Minikcikcik O1Anne sütün yetmese o çocuk dakika durmaz sürekli ağlar mama kullanmaya mecbur kalırsın, demek ki sütün yetiyor :) oldu ki yetmedi, bebek senin ve sağlıklı, mama da verebilirsin ne olacak. Hiç taviz verme onu ilgilendiren hiçbir durum yok ortada.
kelebek_17 O1Anne haklı değildir hiç kendini üzme. bebeğini kaynananın yanında emzirme yalnızken emzir bak nasıl daha da artacak sütün
O1Anne kelebek_17 15 gündür yanımda yarında 20 günlüğüne ben gidicem yanına Allah yardımcım olsun şu kırkı bi atlatsaydım başka bişe istemiyorum😑