Yagmurildnzz Bebeğim 3 ay 10 günlük. Hiçbir doktor bu bebek demedi, bence korkutmak istemiyorlar söylemiyorlar. Ama bebeğimde (gece sabaha kadar ağlama hariç) tüm kolik belirtileri vardı. İlk 2 ay çok zordu. 3. Ay biraz hafifledi, şimdi 20 gündür filan daha rahat diyebilirim. Ben anladım ki gaz dönemi için kesinlikle gaz damlası, biogaia gibi destekler lazım. Bunun yanı sıra beslenmeye dikkat etmek, bebek ağlamadan krize girmeden önce ihtiyaçlarını karşılamak vs çok önemli. Yüz üstü kolunuzun üzerine alıp, sırt ve popoya pat pat vurmak, klasik kolik için olması gereken diğer masaj vs yapmak. Geçiyor, bitiyor illa ki, azala azala korkmayın. O günler geçmeyecek gibi hissederdim ama şiddeti git gide azalıyor. 🌸