KBC bende aynı sizin gibiyim bir an önce zaman geçsin bu ayları atlatalım istiyorum günleri sayar oldum hergün inşallah bugün bitmiştir umuduyla kalkıyorum geçicek inşallah bu zor günlerimiz de annelik kolay değil Allah yardımcımız olsun inşallah hepimizin bebekleri tez vakitte atlatır bu kolikliği hepimiz rahatlarız 🙏🏻 Ben gün içinde sürekli her emzirmeden sonra gaz masajları yapıyorum ilk zamanlar izin vermiyordu şimdi ağlasada yapıyorum artık kendiside izin veriyor zeytinyağıyla karnını iyice ovuyorum sabah akşam , ben ağlama saatinde kovaya suyunu hazırlayıp içinde tutuyorum ayaklarını çırptıkça rahatlıyorlarmış gazları gidiyormuş ebe bi arkadaş söyledi banyodan sonra hemen zeytinyağıyla masaj yapıyorum sonra ılık havlu yapıyorum karnına az da olsa rahatlatıyor deneyin mutlaka sizde ağlaması bitene kadar ılık havluyu devam ediyorum