Mil2022 sizinki büyükmüş benimki 2 aylık oldu ufacık yapıyorum probiyotik gaz damlası kendim kimyon çayı rahatlatıcı çaylar banamisin dmeiyor doğduğundan beri ilk bebegimdede e etkili sabundu annem yaptığında işe yaramaz demiştim ama onunla rahatliyordu şimdi kizimada dayanamadım yaptım onunla rahatladı napayım Allah affetsin küçük biliyorum ama işte 😪