Esralparslan1 inek sütü alerjisi olabilir. Bebeğim 2.5 aylık olana kadar her gün ağladı gittiğimiz her doktor gaz ve kolik dedi ağlamaktan her gün sesi kısılıyordu, göbek fıtığı oldu en son gastroentolojiye gittik süt ve süt ürünlerini kestim bebeğim rahatladı bağırsak reaksiyonlu alerjiymiş.