Eylulozturk canım ❤️ ilk baslarda gerçekten çok zor ilk üç ay sadece bebeğin ve sen onemlisin. Gerisini eşin yada annen veya kayinvaliden yardım eder(ev işi,ütü,vs)
Belirli bir düzen oturttuktan sonra herşey daha kolay olacak emin ol🥰
Benim kızım 1 yaşında kendi kendine oynamaya başladı 1 aydır çok ağlayıp kucak istediğinde kanguru ile sırtima bağlıyorum. Ev işlerini öyle yapıyorum ❤️ 3.aydan sonra sürekli kanguru kullandim yemek yaparken temizlik yaparken falan