Ay ilk 3 ayı hatırladım o zaman kabus diyordum allahım affet 🥲 zamanla geçiyor herşey oturuyor yolunu buluyorsun hele uykuları uzayınca daha da düzeliyor sadece sabır ben slingle bağlayıp iş yapıyordum 9 aya kadar :) sonrasında düzeldi emeklemeye başladı yürğmeye başladı derken patır patır dolanıyordj arkamda şuan 23 aylık atlattık o dönemleri ama hatırladığımda ne güzelmiş diyorum :) şuan bütün günüm onu gözlemlemekle geçiyor kendine zarar vermesin diye temizliği oda oda birlikte yapıyoruz yanından ayrıldığım an kesin bişeylerı kırıp döküyor çünkü :)))