aslioztrk Umayinannesi21 Biz de hiç ateş olmamıştı.Sadece azıcık huysuzlanmıştı o da zaten geçmişti hemen .Gerçi biz 5 aylığız şuana kadar hiç bir aşı ateş yapmadı
Cemrisko14 Umayinannesi21 biz de 5 gün önce olduk. Ateş hiç olmadı biraz huysuzluk vardı ama normalde de var zaten gazlıyız o yüzden aşılar güzel geçti. Doktorumuz ateş olursa fitil verin dedi. Bence ağrı olmadan ilaç verilmemeli kendi fikrim.
Umayinannesi21 Cemrisko14 geçmiş olsun 🌸 aşıdan 5 saat sonra şiddetli ağlamaları olunca şurup verdim ben ateşi çıkmadı ama ağrısı olduğu belliydi