Feyzosumunannesi Umayinannesi21 maalesef ki benım bebegım asırdan 4 saat sonra aglama krızıne girdi ilkkez oyle gormus tum
Arenmomm Umayinannesi21 mutlaka eve gelir gelmez bir çay kaşığı calpol içirin. Benim bebeğimde hiç ateşte huysuzlukta olmadı. 6 saat arayla iki kez içirdim
Mehtap-37 Umayinannesi21 off o ağlamasına dayanamıyorum zaten Allah yardımcınız olsun kolay atlatsın miniğiniz inşallah
Arenmomm Umayinannesi21 evet ateş olunca vermenin hiçbir manası yok bence. Sağlık ocağındaki hemşire öyle demişti bir çay kaşığı zaten fazla değil hem huzursuzluğunu alır hem rahatlatır. Şifa olsun bebeğinize inşallah🌸
Dilruba_1 Çok Ağlamadı Aşıdan sonra sustu ateş de çıkmadı bilmiyorum genetik mi bende de hiç etki etmez böyle şeyler ateşmiş ağrıymış yaşamadım hiç hayatımda
kubo25 Dün yaptırdık aşıya gitmeden yarım saat önce calpol verdim bide 7 saat sonra felan verdim malesef çok ağladı dün çok huzrsuz du ama sabaha kadar 1 kere uyandı mama için şimdi de ateşi olmadan yine calpol verdim Allah’ın izniyle atlatırız