Berilsmom13 egeninanns Allah affetsin bende çok gülmüştüm gidiyorduk mesela dur oraya oturma diyodu niye diyodum Ayşegül oturuyo orda diyodu ilkte bi dedim n’oluyo sonra annesi açıklayınca anladık olayı😂
egeninanns 2bebeannesiii İsmail de yaratıcıymış bizim ki abla diyor 🥰adı ne diyorum abla diyor sadece
2bebeannesiii egeninanns Valla bizimki isim bile koymuş ama genelde sinirlendiğinde ortaya çıkıyo bu ismail 😂
minikkusuuummm- egeninanns dadı dizisinde kücük kızında hayali arkadası vardı hatırlarmısınız o sahneleri:) Hayal gücü gelisiyordur geçer mutlaka tepki vermeyin oyalandıkca unutur🍀🙏🏼😊
Elfelf475 egeninanns yeğenimin de okula giden kızı vardı bir ay sürdü unuttu 🥹 bir ay onun okulda neler yaptığını dinledik 😄
egeninanns Elfelf475 ileri yaşta duymuştum da bu aylarda bana çok garip geldi ondan merak etmiştim ama geçici bi süreçse iyi . İnsan tedirgin oluyor ☺️
Elfelf475 egeninanns evet bizimkisi 3 yaşındaydı baya baya konuşuyordu. Ama bizim acaba okula yazdırmak istediğimiz için mi böyle tepki verdi bilmiyorum. Siz yinede bence bir doktorunuz varsa sorabilirsiniz. Ama kalıcı olduğunu sanmıyorum hayal dünyaları çok çok geniş.
egeninanns Elfelf475 aslında bizde bi korktuk psikolog falan mı bulsak dedik . Ama günlük rutinin dışına hiç çıkmadı . Burdaki yorumlarda içimi rahatlattı ☺️
FHKK egeninanns oynadığı arkadaşları kuzeni falan var mı ? Benim oğlum da geçen gün yaptı, kuzenine yaa öyle yapma güzel oyna falan dedi. Dedim noluyooooo 🤭
egeninanns FHKK maalesef kuzenlerini hiç tanımıyor hepsi uzakta . Ve arkadaşı da yok hiç aslında baya yalnız bir çocuk
ENA Aslında 2 yaş sonrası için beklenen ve gelişimde normal kabul edilen bir durum bu. Bebeğiniz gayet sağlıklı hatta bu konuda biraz önden bile gidiyor maşallah❤
egeninanns ENA çok teşekkürler ☺️ Bi çok konuda yaşıtlarından önde gidiyor . Övmek için söylemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın ama bu konuda da biraz önden gitti ☺️
egeninanns ZhraCelik bende bu kadar erken olmasına şaşırdım . İleri yaşlarda normal diye duymuştum ama her işi gibi bu da erken oldu 🥲