egeninanns Kızlar başlıkta da okuduğunuz gibi oğlumun hayali arkadaşı var ona yemek yediriyor bişeyler anlatıyor normal mi bu süreç
dogukusss egeninanns çok normal. Sizde ona inandığınızı arkadaşı ile neler yaptığını sorabilirsiniz. Pedagog yeğenim için böyle dedi. Bu aylarda normal diye.
egeninanns Kucukkuba biraz önce eşyalarını topladı arkadaş gel dedi salona gitti sana kaşık getirdim çorba getirdim falan dedi . Sonra oturdu konuştu biraz . Annecim kim o dedim abla dedi . Ne konuşuyorsunuz dedim . Anne Aslan falan dedi
egeninanns dogukusss teşekkür ederim ☺️ biraz gerildim açıkçası ona belli etmedim de. Bakalım daha neler göreceğiz
egeninanns FatmaKrbkl yani sağlıklı bir süreçse hiç problem yok bu bilmediğim bi durum olduğu için acaba bi hata mı yaptım diye düşünmeye başladım
Minikprenses_1 Kızım sizin bebis gibiyken oyuncaklarıni konusturuyordu şuan 3 yaşına girecek dediğiniz gibi hayali karakterler kurup konuşuyor oynuyor bazen :)
egeninanns Minikprenses_1 ya maşallah normal bir süreçse hiç problem yok . Ben bilmediğim için korktum biraz
alparslan_ve_annesi egeninanns keşke küçükken benimde olsaydı 😂 evet normal diye biliyorum tek cocuksa onla da alakalı olabilir
egeninanns alparslan_ve_annesi hem tek çocuk hem de bulunduğumuz yerde hiç arkadaşı yok yalnız büyüyor oyun arkadaşı bile yok maalesef
Berilsmom13 egeninanns bi akrabamızda vardı annesiyle konuşmamıştı günlerce alicanın üstüne oturdun diye 🤦🏼♀️
alparslan_ve_annesi egeninanns ondan kaynaklı zaten hayal dünyası da gelişmeye başlıyor ve kendine arkadaş yapmış ama emin ol şuan ben bile istiyorum hayali arkadaş hiç fena olmazdı 😂 hayal meyal psikolojikmen iyi geliyor sonuçta 😂
Berilsmom13 egeninanns Allah affetsin bende çok gülmüştüm gidiyorduk mesela dur oraya oturma diyodu niye diyodum Ayşegül oturuyo orda diyodu ilkte bi dedim n’oluyo sonra annesi açıklayınca anladık olayı😂