Nilican bunu diyenlerin hepsini çok güzel uğurladık 😂 belkilerle gelip çocuğun canını yakmaya değer mi bence değmez bu korkutmak değil çocuğun canı yanmadan önlem almak sadece biraz nazlı oluyorlar ilaç ictiklerinde başla sıkıntı olmuyor eğer korkma varsa da ilacı vermesi mantıklı 👌 ben ilaç taraftarı değilim küçüklüğümden beri kullanmam ama karsimizdakiler bebek ve canlarını yakmaya gerek yok 2. ve 4. Ay aşisinda vermeleri yeterli