Hemşire geçen ayki aşıda da söyledi dün de aradı, diğer aşıya getirmeden banyo yaptırın ve bi çay kaşığı calpol verin gelmeden diye. Tuhaf geldiği için araştırdım herkes çok yanlış olduğunu söylüyor bugün aşıya götüreceğim hemşireye mi dinlemeliyim yoksa söylenenleri mi? Aklım karıştı