Kimse kusura bakmasında yukarıda yorumları okudum yazık gerçekten ne salak insanlar var ve üzücü bu salaklar şuan çocuk yetiştiriyor. ( kimse kızmasın benim burada salak demen bu salakların milletin anneliğine laf etmesinin yanında çok çok az kalır)
Kadın sadece sormuş emzirilir mi diye. Güya haramı helal İ tartışıyorlar yok kimisi yapmasaydın yok kimisi şöyle annesin böyle annesin ya güzel din kardeşim senin kendine göre hassas olduğun yerler başka başkasının ki başka sen bu tarz şeyde çok dikkatlisinde öteki belki çocuğuyla her dakika ilgilidir vs. Kimisi organik yedirir kimisi yedirmez olay bu yani her olaya her şeye herkes İslamiyet gözüyle bakmaya ne kadar meraklı yahu merak etmeyin herkes biliyor neyin haram neyin helal olduğunu malum yıllarca din kültürü ve ahlak bilgisi dersi aldık hepimiz(yazmayacaktım ama tutamadım kendimi)