Elisaipek Bi_melek_annesi16 olabilir eşiyle içince helal mi oluyo sonuçta çocuk aç kalıcak ağır konuşmadım bence üstü kapalı söyledim anlayana artık
Belinays @"Elisai Elisaipek helali haramı bizi ilgilemdirmez ahlak.bekcisi değiliz sonuçta kimsede günahsız değil konu sapmasin aç birakicak halı yok annesinin formül süt var yada sağım.yapmistir.belki.yada zararını bilmiyor sormuş ta olabilir
NaimeYilmaz Elisaipek Helal ya da haram olup olmamasını danışmamız annemiz. İçilmemesi yönünce öneride bulunabilir böyle bir durumda ne yapması gerektiğini iletebilirsiniz. Fakat kimsenin değerlerini ve inancını yargılayamazsınız. Uyarı olarak hesabınız bir süre askıya alınmıştır.
Minikmucizem_10 Belinays hahahhahah bunu soyleyen gercekten doktormu.Yada buna inananin akli varmi gercekten
Elizneva108 Elisaipek aklın sana kalsın gunahida sevabida bana kardeşim seni ne kadar ilgilendirir akıl almak isteseydim daha farklı bı post açardım
Dilaylaa 3,4saat emzirmeyin sorun olmaz biradan . Ama birdahaki sefere alkol almadan önce sağım yapıp bir kutu biradan iki saat sonra da emzirebilirsiniz
Pembebeyzmavi cydcvk valla hamileykende emzirirkende oturmadığım içki sofrası kalmamıştır hatta kızım büyüyünce bazen gece uyutup dışarı çıkardık babanesi bakardı sabaha kadar emzirmezdim beni görmezdi yani yinede ağzıma değdiremedim. Benim zaafım suçum günahım sigara oldu. Kızım 4 aylık gibiydi yeniden başladım
Mmavi Elizneva108 Butun mukemmel anneler toplanmis vaaz veriyor. madalyaniz nerde acaba en iyi sizsiniz. kadini sorduguna sorcagina pisman etmissiniz size iceyim mi diye soran olmus gibi ! saka gibisiniz.
Yagmurnck Elizneva108 alkol içmene karşı değilim ki buna kimse yorum yapamaz ama keşke ihtiyacı olan minik bir yavru olduğunu unutmasaydın şuan sana ihtiyacı var tabiki meme verme alkolün içindeki maddeler çok sıkıntılı etkiler yaratır bebeğine biraz daha dikkatli ol bu konuda en azından çocuğun için bazı şeylerden belli süre vazgeç
Tess07 Noldu smdi kucuck bebek aç kalck siz alkol alın diye madem rahatlık içme eğlenme istiosnz yapmayn ya cocuk
Tess07 Elizneva108 sorsaydın küçücük bebeği anne sütünden mahrum birakck kadar duskunsen kendi keyfine yapma derdim zaten günahından sevabına degilim konunun herkesn kendine hayatı ama sen burda post aciosan bende istedgmi söylerim hakkettiğini kimsede kusura bakmasn kimileride yazms canı istemiştir diye daha sanki yıllardır mahrumsun alt trfi 2 sene emzirirken ara vercn hepsi bu ufacık bide seninki sanırım neyse snn vicdanın snn bebegin iyi gcler
Ysalvatore Elisaipek anlamıyorlar bazı insanlar alkol alabilir bunu anlayın kabullenin herkes müslüman kurallarına göre yaşamıyor yargılaması sizemi düştü hemen haram falan sanki sevap günah melekleri bişey sormuş cevap verin geçin
Haticekanik Elizneva108 Bende arada bir içiyorum ama benim sütüm az olduğu için ben mama veriyorum genelde bebeğime o yüzden zaten vicdan azabı çekiyorum içerken en fazlA 1 bardak içiyorum başka da içmiyorum mesela içmeden önce sağım yapın biriktirin sütünüzü ya da mama verin bir şey olmaz yani herkesin zevk aldığı şeyler var herkes anne olamaz diye yazan kişilere sinir oluyorum sizene kardeşim anneligimizden bizde herhalde düşünüyoruz ama canımız istiyor ona göre de önlem aliyoruz🤨