Duyulurum birprensannesii_ 0 ile 5 arası o 0,5 gibi düşünmeyin. 1 de olabilir 2,5 da olabilir 4,7 de olabilir. 5′in altında olduğuna göre gebelik yok. Ama bir plan söz konusu ise geç döllenme olabilir. Adet gecikmesini beklemek en doğrusu
Yamacyesim FtsErva aynu şeyi yaşadıık 4.7 sağlık ocağana gebelk sonucnu gösterdk yok gebelk ilaçları kullanablrsn dedi 2 gün snra kan verdk 46 çıktı sonç