Birdunyabircennetannesi Yamacyesim 6.26 yla hamile olduğumu öğrendim. Bence 2 3 gün sonra tekrar vermelisin çok sınırda.
birprensannesii_ Tortilla_ brnımkı nasıl adetıme 2 gun kaldı kan testinde Boyle cıktı gebelık. Varmı acaba bı baksasız
parsoglan19 birprensannesii_ gebelik yok gibi 5 üzerinde gebelik gözüküyor ama adetiniz gecikirse tekrar kan verin birden yükseledebilir 1 hafta önce ilişki olduysa çıkmayabiliyor
Tortilla_ birprensannesii_ En doğrusu adetinden 2-3 gün sonrası olur. Benim de bi ara 2,5 gibi değer olmustu ama gebelik yok demişti doktor. Adetimin üstünden geçmişti ama benimkisi 1-2 gün.
Duyulurum birprensannesii_ neden adet gecikmesinden önce test yaptırdınız ki? Kendinize eziyet etmeyin böyle :(
birprensannesii_ parsoglan19 tesekkurler ama normalde 0.5 cıkması gerekmezmi 2 yı anladım ama o 2.39 ne acaba
Duyulurum birprensannesii_ 0 ile 5 arası o 0,5 gibi düşünmeyin. 1 de olabilir 2,5 da olabilir 4,7 de olabilir. 5′in altında olduğuna göre gebelik yok. Ama bir plan söz konusu ise geç döllenme olabilir. Adet gecikmesini beklemek en doğrusu
HEY03D birprensannesii_ 2.39 dan küçüktür diyor genelde 5 ten küçüktür yazar. verdiğiniz laboratuvarın değer aralıkları farklı olabilir. Benim 2.9 çıkmıştı adetten 6 gün önce 2 gün öncesinde de 78 ile hamileliğimi öğrendim
Tortilla_ birprensannesii_ Canım benim ne desem doğru olmaz ki :( değerin yükselebilir desem umutlandırmış olurum. Yok desem seni kırmış olurum. 3 gün sonra testi yenile.
HEY03D birprensannesii_ şu anda negatif adetine de varmış daha bekle adetin geçince tekrar kan verirsin
FtsErva Yamacyesim merhaba bu ay kadın doğum doktorum bir ilaç yazdı rahatsızlığımdan dolayı . Hem fitil hemde krem ama bu ikacı kullanmam için beta hcg baktılar kan aldılar tabi ben 2 saatlik yoldn geldgm için kalamadm sonuçları almak için doktorum e nabızdan bak eğer 10 un altındysa kullan ilaçları demişti yani gebelik yok demekmiş
Yamacyesim FtsErva aynu şeyi yaşadıık 4.7 sağlık ocağana gebelk sonucnu gösterdk yok gebelk ilaçları kullanablrsn dedi 2 gün snra kan verdk 46 çıktı sonç
fatmanurrrkymzzzzq Yamacyesim geç döllenme sonucunda bu şekilde az çıkabiliyor sonuç 10 gün içerisinde tekrar kan tahlili verebilirsiniz