bilgekizinannesi bebegim25 evet zaten bitmedi bir haftada sanırım bir ayı bulacak ergen gibi benim kız bazen artık sınırlarımı zorluyor bağırırken kılarken buluyorum kendimi aşırı vicdan azabı. Çok üzülüyorum
Okya begmmmell 9 ay 21günlük oğlum aynı durumdaydik ama toparladı sanki 2 gece sürekli agladi hiç uyumadı dün gece iyiydi
begmmmell Okya bizim bugün 6. Gece olacak iki gecedir nispeten daha iyi hele bu gece hiç uyanmadı saat 6 gibi bi uyandı iki salladım uyudu tekrar geçti heralde atak bide bizim diş geliyor gibi hayırlısı 😊
bebegim25 bilgekizinannesi bende öyleyim canım bende bağırıyorum ama elimizde değil illaki sinirleriniz bozuluyor