begmmmell 8. Hafta atağını Pazartesi günü atlattık, 2 gün sürdü neyse ki. Gerçekten çok zor, ne uyuyor ne duruyor. Sürekli ağlıyor, huysuzluk yapıyor. 5. Haftada da böyle olmuştu şimdi12yi bekliyoruz 🤣 ama atak günleri geçince çok rahat oluyor hatta öncekinden bile daha iyi daha mutlu. Büyüyene kadar yaşayacağız bunları 😊