Laleemir 19 günlük bebekte kullandığınız damla daha etki göstermez.. damlaların hepsi 10 gün gibi bi süre sonra etki etmeye başlıo bütün damlalarda düzenli devamlılık önemli sabırla devam edin bekleyin.. 4 damla ile gaz çözmeye çalışan bir anne olarak söylüorum çekmediğim dert çile kalmadı çocuğumun acısı sancısı beni yedi bitirdi ama 42 günlüğün baya hafifledi sancıları yine kıvranıo ama çıkarabilio.. dediğim gibi sabır düzenli devamlılık inşallah şifa bulur çocuğunuz