GmzSnn Dnyglclk ben onu diğer bayana yazdım madem o kadar biliyo yardım etseymiş size bana çemkirmek yerine ama size değil bana yazmış 🙄 size yönelik tepkim üstte yazdıklarımdı yoksa maksadım size kötü konuşmak değil
Dnyglclk GmzSnn uyarınız bebeklerimize birşey olmasın diye anlıyorum teşekkür ediyorum ama bi yazdıklrınızı okuyun anlarsınız
GmzSnn Atalante2705 aklı başına gelsin diye olabilirmi 😤 olayın ciddiyetini anlamadıkları zaman ikinci kez düştü üçüncü kez düştü diye postlar açılıyo
PnrTurK GmzSnn bence siz yinede başınıza gelmeyecekmiş gibi davranmayın hiç bir anne bebeği düşsün diye yükseğe bırakmaz bebeğini olabiliyor bunlar bir anlık herşey..
GmzSnn PnrTurK bence ben yüksek yere bebeğimi bırakmazsam bu postlardan açmam ziira benm bebeğim değil bekarken ablalarım dışarıya çıktıkları zaman yiğenlerimi bana bırakırlardı onları bile yüksek yerde koymazdım sizde kınamışım gibi yazmışsınız ben KINAMADIM kızgınlığımı dile getirdim 😤😤
PnrTurK GmzSnn hayır kınadığınız anlamına getirmedim kötüsünüz şöylesiniz böylesiniz de demedim zira yekten dememem için bir korkum da yok anlatmak istediğim oğlum yeni adım atmaya başladı her daim arkasında nöbetteyiz ama engel olup hevesini yada çabasını köreltmek te istemiyoruz ama yinede düşüyor vuruyor Bi yerini okada rpür dikkat olduğumuz halde anlatmak istediğim yüksek bir yere koymasakta cocukları hepimizin başına gelebiliyor
Nefes GmzSnn kesinlikle katılıyorum hergun on kişi bebeğim düştü yazıyor burda okuduktan beri daha da dikkat ediyorum buraya bilgi ve tecrübe aktaralım diye yazıyoruz sadece dedikodu ya da öyle boş boş konuşalım diye değil
GmzSnn Nefes hayır anlıyorm bir kez olur ama ısrarla ikinci üç beşinci kez düştü diyenlerde oluyo aralarda sonra böyle konuşunca sen kimsin niye azarlıyorsun diyolar
Dnyglclk GmzSnn söylediğiniz şey yanlış demiyor kimse bende dahil söyleyiş şekliniz yanlış zira kimsenin haddine değil burada azarlamak veya aklı başa getirmek biraz daha yumuşak bir üslup kullanabilirsiniz yanlış anlamayın tartışmak değil amacım ama uslubunuz gerçekten hoş değil
GmzSnn PnrTurK tabiki düşe kalka büyüyolar ben yükseğe koyup düşürünlere tepki gösteriyorum yürürken düşmeyen bebek yok zaten hepsi düşe düşe yürür
Muhammedtalha Dnyglclk bizimse başımıza geldi 5,5 aylıkken küçük olduğu için gereksiz radyasyon almasın dediler bi kağıt verdiler bunlar olursa getirin dediler kağıtta kusma vardı en belirgin olarak gözlerde kayma vs olmadı götürmedik tekrar
Maviseker GmzSnn yürü git ya bunca insan konuşuyor lafta anlamıyorsun senin gibileri nie alıyorlar buraya