Dnyglclk daha geçen yataktan düşme postu ondan öncede defalarca açıldı hiçmi görmediniz birini madem bebeğiniz geri geri gidebiliyo oda olmadı yuwarlanarakta ilerleyebilir niye yüksek bir yere koyuyosunuz Yahu artık yalwarıcak hale geldik
ALLAH RIZASI İÇİN bebekleri yükseğe koymayın saniyelik dönüp atar diye 🤦🏻♀️😤
Götürmek istiyosan götür neyini soruyosun kimse bilemez bebeğine bişey oldumu olmadımı 😤😤😤