Hilalaaaaaa Efeninannesi48 hayır doktor söyledi bana mutlaka kullan dedi. Çok faydası oldu. Ne kadar peçetede olsa diğeri rahatlatır hem. Ben en iyi iyileşmeyi öyle sağladım
Edaanurum Benim de ilk doğum 1 saat boyunca hem iç hem dış dikiş atıldı ilk 2 hafta çok aşırı zorlandım sonra yavaş yavaş kendime gelmeye başladım dikişlerim tamamen tam 40. Günümde kırk çıkarken düştü
Mbrre Efeninannesi48 17 gunlukken benim dikisim açılmıştı tekrar 2 dikiş atıldı geçen hafta dikislerinde çok acı hissediyorsan ihman etme canım sonra daha çok acı çekiyorsun kendimden biliyorum Ben ihmal etmiştim 😬